REKLAMACJA



Co zrobić jak mam problem z zakupionym produktem?

Coś nie działa? Pomożemy! Skontaktuj się z obsługą naszego sklepu mailowo (sklep@toneryzagrosze.pl) lub telefonicznie (tel. 858750735). Wiele problemów da się rozwiązać na odległość. Jeżeli to się nie uda, podpowiemy, co zrobić dalej. Dodatkowo twoje zgłoszenie znacznie przyspieszy proces reklamacji.

  1. Po kontakcie z nami spakuj bezpiecznie reklamowany produkt. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu / reklamacji. Formularze dołączamy do wszystkich przesyłek, ale możesz go również pobrać za pomocą przycisku poniżej.
  2. Jeżeli reklamujesz produkt przez złą jakość wydruku, konicznie dołącz do paczki również wydruk testowy ze swojej drukarki pokazujący problem. Bez niego nie będziemy mogli zidentyfikować problemu.
  3. Reklamację możesz dostarczyć do nas bezpłatnie, nadając ją w dowolnym paczkomacie firmy InPost. W tym celu przejdź do strony https://szybkiezwroty.pl/pl/toneryzagrosze i wypełnij zawarty na niej formularz. Po zaakceptowaniu przesyłki przez naszą obsługę otrzymasz kod nadania, który należy odręcznie napisać na przesyłce, a następnie nadać ją w wybranym paczkomacie.
  4. Paczkę możesz też wysłać dowolnym, wybranym przez siebie przewoźnikiem. Zaadresuj i wyślij przesyłkę na dane: ToneryZaGrosze.pl, ul. Św. Rocha 14a lok. 22, 15-879 Białystok. Nie odbieramy przesyłek "za pobraniem".
  5. Po otrzymaniu przesyłki skontaktujemy się mailowo lub telefonicznie w celu poinformowania o wyniku reklamacji.
  6. Jeżeli ustalimy wymianę produktu na nowy, prześlemy Ci produkt na nasz koszt.
  7. W przypadku gdy wolisz otrzymać zwrot środków za toner, zwrócimy Ci je w przeciągu 14 dni.



Dodatkowe informacje:

  • Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją. Na zgłoszenie reklamacji masz 6 miesięcy od daty zakupu produktu. 
  • Pamiętaj, że w przypadku tonerów, tuszy i bębnów, reklamowane wkłady nie mogą być zużyte powyżej 80% pojemności.
  • Pełne zasady udzielonej gwarancji znajdziesz na stronie: Zasady ogólne gwarancji


Pobierz formularz odstąpienia od umowy / reklamacji



InPost - Szybkie Zwroty





ZWROT PRODUKTÓW

(odstąpienie od umowy)



Jak zwrócić produkt?

  1. Spakuj bezpiecznie zwracany produkt. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu / reklamacji, oraz dowód zakupu (najlepiej paragon / faktura). Formularze dołączamy do wszystkich przesyłek, ale możesz go również pobrać za pomocą przycisku poniżej.
  2. Zaadresuj i wyślij przesyłkę na dane: ToneryZaGrosze.pl, ul. Św. Rocha 14a lok. 22, 15-879 Białystok. Sposób wysyłki jest dowolny. Ważne aby paczka ze zwrotem została doręczona pod nasz adres. Nie odbieramy przesyłek "za pobraniem".
  3. Po otrzymaniu przesyłki skontaktujemy się mailowo lub telefonicznie w celu potwierdzenia zwrotu.
  4. Pieniądze za zakup zwrócimy w ciągu 4-14 dni.



Dodatkowe informacje:

  • Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
  • Pamiętaj, że zgodnie z prawem do odstąpienia od umowy sprzedaży, zwrócone mogą być tylko produkty sprawdzone tak, jak mogłoby się to stać w sklepie stacjonarnym. W związku z tym nie ma możliwości zwrotu produktów, które zostały już założone w drukarce. Takie produkty w przypadku jakichkolwiek problemów możesz wysłać do nas na reklamację.
  • Czas zwrotu środków na Twoje konto może wynieść od 4 do 14 dni zgodnie z przepisami prawa.
  • Produkty odsyłasz do nas na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
  • Postanowienia dotyczące odstąpienia od umowy nie stosuje się do Kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich we własnym imieniu działalnością gospodarczą lub zawodową – w ich przypadku uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży jest bezwzględnie wyłączone.


Pobierz formularz odstąpienia od umowy / reklamacji






TWOJE PRAWA

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zakupu zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Proszę odesłać lub przekazać nam produkt / produkty na adres:

    Interpap Polska Leszek Koszewnik

    Św. Rocha 14a lok. 22

    15-879 Białystok

    Polska


niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.




Zobacz też: