CENTRUM POMOCY

Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.








Pytania dotyczące zamówienia

  • Status swojego zamówienia możesz sprawdzić, po zalogowaniu na swoje konto przechodząc do zakładki MOJE KONTO -> HISTORIA ZAMÓWIEŃ
  • Jeżeli zamówienie zostało złożone bez logowania / rejestracji konta, status możesz sprawdzić na podstronie ŚLEDZENIE ZAMÓWIEŃ GOŚCI
  • O statusie Twojego zamówienia informujemy również drogą mailową. Zawsze otrzymasz od nas informację gdy: przyjmiemy zamówienie, otrzymamy płatność, oraz wyślemy przesyłkę.
  • W przypadku zamówienia z odbiorem na miejscu w sklepie w Białymstoku otrzymasz maila lub wiadomość SMS gdy tylko produkty zostaną przygotowane do odbioru.
Podczas składania zamówienia można wybrać spośród wielu metod płatności. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym, numer konta i wszystki pozostałe dane zostaną Ci pokazane po złożeniu zamówienia. Dodatkowo te same dane zostaną wysłane na Twój adres email.

Dostępne metody płatności:
  • Szybki przelew z Twojego banku przez Przelewy24
  • Płatność BLIK przez Przelewy24
  • Płatność kartą płatniczą przez Przelewy24
  • Przelew tradycyjny bezpośrednio na nasze konto
  • Płatność kartą w paczkomacie przy odbiorze zamówienia
  • Płatność gotówką u kuriera przy odbiorze zamówienia
  • Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze w sklepie w Białymstoku
  • Czas dostawy zamówienia zależy od tego, jakiego przewoźnika wybierzesz.
  • 99% zamówień złożonych i opłaconych do godziny 13:00 w dni pracujące wysyłamy jeszcze tego samego dnia.
  • Deklarowany czas dostawy w zależności od przewoźnika:
    • Kurier DPD - dostawa na następny dzień roboczy po wysyłce
    • Paczkomaty InPost - paczka gotowa do odbioru na następny dzień roboczy po wysyłce
    • Kurier48 (Poczta Polska) - dostawa w ciągu 2 dni od wysyłki
    • Paczka w Ruchu - paczka gotowa do odbioru w ciągu 3-5 dni od wysyłki
  • Wszystkie przewidywane czasy doręczeń przesyłek zobaczysz w zakładce METODY I KOSZTY DOSTAWY i w karcie każdego produktu.
Oczywiście możesz ponownie wykonać płatność za swoje zamówienie. Poniżej znajdziesz instrukcję jak to zrobić.
  • Jeżeli masz zarejestrowane konto w naszym sklepie:
    • Zaloguj się na swoje konto.
    • Wejdź w zakładkę "HISTORIA ZAMÓWIEŃ".
    • Kliknij w link (numer ostatniego zamówienia).
    • W sekcji Przelewy24.pl kliknij przycisk "ZAPŁAĆ PONOWNIE".
Oczywiście! Do wszystkich zamówień wystawiamy paragony lub faktury VAT na życzenie klienta.
    • Aby otrzymać fakturę VAT, przy zamówieniu wysyłkowym wystarczy, że uzupełnisz pola "Nazwa firmy" oraz "Numer NIP" podczas składania zamówienia.
    • Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT na osobę prywatną (zamiast paragonu), możesz wpisać taką informację w polu "Komentarz do zamówienia" podczas składania zamówienia.
    • FIRMY PRYWATNE
      Składając zamówienie na firmę prywatną, masz możliwość płatności odroczonej na podstawie faktury proforma. Wysyłka lub odbiór zamówienia odbywa się w takiej sytuacji po tym, jak otrzymamy płatność na nasze konto.
    • JEDNOSTKI BUDŻETOWE
      Składając zamówienie na jednostkę budżetową (np. szkoła publiczna, przedszkole publiczne, uczelnia wyższa), masz możliwość uzyskania faktury z odroczonym terminem płatności. Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie przed złożeniem zamówienia (tel. 85 744 68 08).
Fakturę lub paragon zawsze dołączamy w wersji fizycznej do paczki. Dokument może być naklejony na paczce lub włożony do środka. Szukaj żółtej ulotki z napisem "TU JEST TWOJA FAKTURA / PARAGON".
Fakturę możesz poprawić, wysyłając nam notę korygującą. Jest to standardowy dokument, który może wystawić każda firma. Podpisaną notę możesz wysłać do nas:

  • Na adres mailowy: sklep@toneryzagrosze.pl
  • lub listownie na adres:
    Interpap Polska ToneryZaGrosze.pl
    Św. Rocha 14a lok. 22
    15-879 Białystok

Po otrzymaniu noty korygującej podpiszemy ją i odeślemy. Podpisana nota dołączona do faktury prawnie potwierdza poprawienie danych kupującego.

Wzór noty korygującej znajdziesz tutaj: NOTA KORYGUJĄCA
Faktury wystawiamy w dniu pakowania i wysyłki zamówienia. W związku z tym data na fakturze może być inna niż data złożenia zamówienia, ale jest zgodna z datą wysyłki.

Pytania dotyczące produktów

Najprostszym sposobem na znalezienie tuszu / tonera do Twojej drukarki jest skorzystanie z naszej wyszukiwarki. Wystarczy, że wejdziesz na górę strony i w polu wyszukiwarki, na prawo od logo ToneryZaGrosze.pl, wpiszesz model drukarki, którą posiadasz. Wyszukiwarka znajdzie produkty, które pasują do Twojego urządzenia. Model drukarki znajdziesz z przodu urządzenia.

Pamiętaj, że wyszukiwarka jedynie sugeruje produkty. Dokładną informację o pasujących urządzeniach znajdziesz wchodząc w stronę z produktem i sprawdzając tabelę kompatybilności. Jeżeli nie masz pewności czy znaleziony toner / tusz będzie pasował, możesz się z nami skontaktować telefonicznie (tel. 85 875 07 35), mailowo (sklep@toneryzagrosze.pl) lub w inny sposób. Chętnie pomożemy :)
Informację dostępności znajdziesz na stronie każdego produktu, pod ceną.
  • Zakładanie tuszy i tonerów kupionych w naszym sklepie nie różni się niczym od zakładania oryginalnych wkładów. Otrzymujesz gotowy produkt, który od razu po założeniu w drukarce zacznie bezproblemowo działać.
  • Dokładną instrukcję założenia tuszu / tonera możesz znaleźć na podstronie INSTRUKCJE WYMIANY.
  • Nasze produkty nie wymagają instalacji dodatkowego oprogramowania, czy dokonywania zmian w drukarce.
  • Jeżeli masz jakikolwiek problem z założeniem otrzymanego tuszu/tonera napisz do nas maila (sklep@toneryzagrosze.pl) lub zadzwoń pod numer 85 744 68 08. Nasza obsługa bardzo chętnie pomoże w rozwiązaniu kłopotliwych sytuacji.
  • Z dumą możemy oznajmić, że reklamacyjność produktów sprzedawanych w naszym sklepie wynosi poniżej 1%. Pokazuje to, jak dobre produkty posiadamy w ofercie.
  • Jeżeli jednak po zakupie nie jesteś w pełni zadowolony, wszystkie produkty są objęte 2-letnią gwarancją, która obejmuje poprawne działanie i jakość wydruku.
  • Na początku prosimy o kontakt mailowy (sklep@toneryzagrosze.pl) lub telefoniczny 85 875 07 35, ponieważ większość problemów można rozwiązać na odległość.
  • Jeżeli rozwiązanie problemu poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy okarze się niemożliwe, możesz odesłać produkt na nasz adres z krótkim opisem problemu i swoimi danymi kontaktowymi. Rozwiązanie problemu zazwyczaj zajmuje nam od 1 do 3 dni roboczych.

    ADRES DO WYSYŁKI REKLAMACJI
    INTERPAP POLSKA ToneryZaGrosze.pl
    Św. Rocha 14a lok. 22
    15-879 Białystok
  • Każdy zamówiony produkt możesz do nas zwrócić w przeciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
  • W przypadku gdy nie  został on rozpakowany z hermetycznej folii, możemy zaoferować wymianę na inny produkt, lub zwrot środków na konto. Jeżeli jednak w przypadku tonerów, tuszy i bębnów produkt został założony w drukarce, oznacza to zazwyczaj utratę 100% jego wartości. 
  • Jeżeli więc nie jesteś zadowolony z jakości działania używanego produktu, sugerujemy zgłoszenie reklamacji.
W takiej sytuacji skontaktuj się z nami telefonicznie (tel: 85 875 07 35) lub mailowo (mail: sklep@toneryzagrosze.pl). Postaramy się spełnić Twoje oczekiwania.

Inne

  • Najpierw sprawdź czy poprawnie wpisujesz wszystkie litery i cyfry. Jeżeli pomimo to kod rabatowy nie działa, najprawdopodobniej stracił on swoją ważność.
  • Wszystkie aktualnie dostępne kody rabatowe znajdziesz po zalogowaniu na swoje konto lub rejestracji nowego konta. Wystarczy wejść w zakładkę MOJE KONTO -> KUPONY RABATOWE
Wszystkie aktualnie dostępne kody rabatowe znajdziesz po zalogowaniu na swoje konto lub po rejestracji nowego konta. Wystarczy wejść w zakładkę MOJE KONTO -> KUPONY RABATOWE
Kontakt telefoniczny jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:15 - 17:00.
Aktualnie nie udostępniamy możliwości odbioru osobistego zamówień z naszego magazynu. Zamówienie możemy dostarczyć pod Twoje drzwi lub do wybranego paczkomatu / kiosku ruchu.